Connect with us

Hi, what are you looking for?

flanco.ro/

Știri

Drept la replică – E.ON Energie. Clientul deconectat la Lugoj avea restanțe din luna iulie

Având în vedere articolul cu titlul „EON a început debranșarea de la rețeaua de gaz, la cei care nu își plătesc facturile”, publicat în 19 ianuarie 2022 în lugojeanul.ro și care face referire la un client din Lugoj care nu ar fi primit facturile de gaz și care a fost deconectat din cauza neplății acestora, E.ON Energie România vă comunică următoarele informații, conform, lugojeanul.ro

Meniul zilei, Octavian

În ceea ce privește cazul semnalat în articolul dumneavoastră, clientul avea, la 7.12.2021, data emiterii preavizului de întrerupere a furnizării de gaze naturale de către E.ON Energie România, datorii restante în valoare de 193,63 lei, acestea fiind acumulate începând cu luna iulie 2021. Toate facturile au fost transmise și se regăsesc în contul E.ON Myline al clientului, în baza opțiunii exprimate de acesta cu privire la transmiterea facturilor în format electronic.

Schiop Bogdan

 

 

 

Amănunte pe: lugojeanul.ro

Adăuga comentariul tău !

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vă recomandăm

ALEGERI 2024

Direct la Subiect cu Ilie Petrovici, directorul Casei de Cultură „Traian Grozăvescu” din Lugoj. Discutăm despre cum a găsit această instituție la venirea lui...

Știri

Programul întreruperilor de curent în judeţul Timiş, pentru această săptămână, a fost actualizat de către Rețele Electrice Banat Miercuri, 17 aprilie Giera, Toager –...

Direct la Subiect

Doi lugojeni au plecat într-o aventură epică, pentru a străbate pe bicicletă cele mai misterioase locuri din India. Povestea lor a început în Delhi,...

Știri

Primăria Lugoj a câștigat definitiv în instanță contestația împoriva deciziei date de Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor care cerea reevaluarea primei oferte. Managerul...